Kas yra SEO? Kaip veikia SEO optimizacija?

Kas yra SEO?

Google paieškos rezultatuose mums pateikiami puslapiai, kurie, paieškos sistemos manymu, yra svarbūs ir autoritetingi. Autoritetas vertinamas analizuojant tinklalapių nuorodų skaičių ir kokybę.

SEO optimizacija – tai praktika, apimanti kiekybinio ir kokybinio lankytojų srauto didinimą į Jūsų svetainę, naudojant organiškus Google paieškos rezultatus. Pagrindinis tikslas – padaryti Jūsų svetainę draugišką paieškos sistemai tam, kad ji būtų reitinguojama aukščiausiose Google paieškos Top vietose.

Ką svarbu žinoti apie SEO?

Pritrauktas kokybiškas srautas

Į savo svetainę galite pritraukti visus internetinio pasaulio lankytojus, tačiau svarbiausia yra pagauti tikslinę auditoriją.

Jeigu žmogus ateina į Jūsų svetainę, nes Google supranta, kad esate „Apple“ kompanija, nors iš tikrųjų esate ūkininkas, parduodantis obuolius – tai nebus kokybiškas srautas. Tokia netiksli informacija Jums pritrauktų srauto, tačiau konversijos nebūtų.

Google produktas yra informacija. Todėl paieškos sistemos prioritetas yra lankytojui pateikti tikslingą informaciją.

Svetainė nori būti surasta tinkamo lankytojo, lankytojas nori surasti tai, ko ieško, Google nori lankytojui pateikti kuo tikslesnę informaciją.

Kaip SEO veikia?

Šiuo metu pasaulyje yra apie 1,950,000,000 registruotų internetinių svetainių.

90% pasaulio žmonių naudoja Google paieškos sistemą informacijai ir paslaugos/prekės tiekėjui rasti.

Šiai dienai kiekvienos įmonės tikslas – tapti matomu savo klientams Google paieškoje ir turėti kiek galima aukštesnę paieškos poziciją, nei tiesioginiai konkurentai turi rinkoje.

Pavyzdžiui, suvedus frazę „zieminiai batai“, viršuje matome, kiek Google mums pateikia rezultatų. Tai 240 000 surastų rezultatų. Pirmosios pozicijos su ženkliuku „(skelb)“ yra Google mokama reklama. Tačiau SEO ir Google Ads yra nesusiję.

Dažnai manoma, kad ateinantis srautas per Google Ads turi įtakos svetainei organiškai. Tačiau tai klaidingas požiūris. Šiai dienai tik 1/3 ieškančiųjų spaudžia Google Ads iškeltą nuorodą, 2/3 eina į natūralią paiešką, nes ši atrodo patikimesnė. Natūrali nuoroda Google paieškoje turi didesnę vertę, nei nupirkta nuoroda.

Srautas, kurį gauna svetainė mokamos reklamos metu, nepadeda svetainei organiškai kilti Google Top‘e.

94% žmonių, naudojančių Google paieškos sistemą, rezultatų ieško tik pirmajame puslapyje.

63% žmonių spaudžia tik pirmus tris paieškos rezultatus.

Štai dėl ko SEO optimizavimas yra toks svarbus Jūsų svetainei.

Žmonės, kurie ieško jiems aktualios informacijos, pirmuose paieškos rezultatuose pamatę Jūsų internetinę svetainę apsilankys joje. Ir tai nebus tik lankytojai. Tai bus Jūsų tikslinė auditorija.

Taigi, jeigu Jūsų internetinė svetainė nepatenka į pirmąjį Google puslapį, vartotojui ji praktiškai neegzistuoja.

Tad kaip vienos svetainės atsiduria pirmajame puslapyje, o kitos paskutiniajame?

Svetainės pozicija paieškos rezultatuose nustatoma pagal puslapio įvertinimą, kuris susideda iš turinio ir aukštos kokybės atgalinių nuorodų. Raktažodžiai Google paieškos sistemai leidžia matyti, kokio turinio yra svetainė, o atgalinės nuorodos sukuria Google sistemos pasitikėjimą Jūsų tinklalapiu. Šis Google vertinimas yra vadinamas organiniu.

Tad kuo kokybiškesnis turinys ir kuo didesnį autoritetą turi atgalinės nuorodos, tuo Jūsų svetainė taps patikimesnė Google paieškos sistemai.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *