Google atnaujinimai ir SEO optimizavimas

Paieškos sistemų optimizavimas – SEO yra nuolat besikeičiantis procesas. Google keičia savo pačių algoritmą maždaug 600 kartų per metus. Tad SEO specialistas turi gebėti greitai prisitaikyti prie rinkos, jos paklausos kaitos bei konkurentų augimo.

Prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių gali būti ganėtinai sunku. Tačiau tai būtina.

Mūsų tikslas – nuolatinis Jūsų svetainės organinio srauto augimas.

Mes suprantame, kad šiandien negalima naudoti tų problemos sprendimo įrankių, kurie veikė prieš 5 metus ir tikėtis, kad kažkada pasiekti rezultatai efektyviausi išliks amžinai.

Šis suvokimas mus skatina nuolat gilinti savo žinias, tobulėti ir savo klientams pateikti tik kokybišką produktą.

Svarbiausia suvokti, kad Google paieškos sistema yra skirta žmogui, o ne paslaugos ar prekės pardavėjui. Neužtenka įsikibus laikytis tik vienos strategijos ir tikėtis, kad klientų ratas toliau sėkmingai augs.

Šiai dienai, vartotojų patirtis skaitmeninėje erdvėje yra labai svarbi organizacijos sėkmės dalis. Turinys turi būti kuriamas efektyviam ir greitam vartotojų problemų sprendimui.

Svarbūs Google atnaujinimai SEO praktikoje

Mobilus optimizavimas ir puslapio greitis
2018 m. kovo mėnesį Google pranešė, kad ji paleidžia pirmąjį mobilųjį indeksavimą.

Mobilusis optimizavimas prieš 5 metus buvo tarsi neegzistuojantis dalykas. Ne daug kas vartojo šią sąvoką, o investuoti į tokią praktiką neatrodė, jog yra prasmės.

Šiandieninė svetainė, kuri optimizuota raktažodžiais praturtintu turiniu, schemos žymėjimu ir meta data, dabar jau privalo būti pritaikyta ir mobiliesiems įrenginiams. Kadangi dabar žmonės daugiausiai ieško informacijos mobiliuosiuose įrenginiuose, tad mobilusis optimizavimas būtinas norint užfiksuoti mobilųjį srautą. Svetainė, kuri yra draugiška mobiliesiems įrenginiams, Google paieškos sistemai yra vertingesnė.

Svetainės analitika gali tiksliai parodyti, kiek tinklalapis sulaukia stacionaraus apsilankymo ir kiek mobiliojo. Dauguma žmonių naudoja Google mobiliajame telefone, todėl svetainė privalo būti tam pritaikyta. Kitu atveju, svetainė ne tik bus vertinama prastai, bet ir praras didelę dalį lankytojų.

Po svetainės pritaikymo mobiliajam įrenginiui, dėmesys turėtų būti sutelktas į puslapio greičio gerinimą ir mobiliosios puslapio versijos vartotojų patirties kūrimą.

Jeigu žmonės, apsilankę jūsų svetainėje, per kelias sekundes ją palieka – Google tai mato. Ir patikėkite manimi, jei vidutinis laikas, kurį lankytojas praleido jūsų svetainėje yra 5 sekundės, svetainė tikrai nebus reitinguojama pirmosiose pozicijose.

Tuomet tampa aišku, kad svetainė turi vartotojų patirties problemų ir jos nėra sprendžiamos. O didžiausia bėda yra ta, kad 85% interneto vartotojų nebegrįš į Jūsų svetainę, jei jų apsilankymo patirtis mobiliojoje tinklalapio versijoje buvo prasta.

Tačiau blogai sukurtas UX (vartotojo patirtis) nėra vienintelė prastos patirties priežastis.

Mobiliųjų duomenų analitiko pagalba, galime matyti mobiliosios versijos svetainės greitį. Jeigu jis labai lėtas – vartotojo pasitenkinimas krenta. Tam, kad vartotojas liktų patenkintas patirtimi mobiliojoje versijoje, puslapis turėtų būti pakraunamas per 1-3 sekundes.

Dabar, kai puslapio greitis yra vienas iš svariausių Jūsų svetainės reitingavimo veiksnių – netobulindami mobiliosios tinklalapio versijos greičio, rizikuojate prarasti per 70% savo potencialių klientų. Kiekvienam verslui ši rizika yra tiesiog per didelė.

mobile friendly

Interneto pasaulis atrodo visiškai kitaip, naudojant mobilųjį telefoną

Užkariaukime internetą telefonu!

Keli patarimai, kaip patobulinti konversijas mobiliojoje tinklalapio versijoje.

Nuimkite didelius elementus ir suspaustus vaizdus, kad sukurtumėte paprastą, aptakų dizainą, kurį lengva skaityti ir juo naudotis.

Naudokite paprastą baltą foną su juodu tekstu, kuris yra pakankamai didelis mobiliesiems telefonams.

Nenaudokite sunkių ir didelių vaizdų, kurie ne tik lėtina jūsų svetainę, tačiau ir klientui suteikia chaoso jausmą.

Paprastumas yra Jūsų raktas į kokybišką vartotojo patirtį.

Atlikite šiuos veiksmus ir būsite pasiruošę klientui suteikti tik geriausias emocijas.

PageRank keičia žaidimo taisykles atgalinių nuorodų kūrimui

Bill Slawski iš „SEO by the Sea“ paviešino straipsnį, kuriame pranešama, kad Google atnaujino PageRank.

Straipsnyje kalbama apie tai, kaip atnaujinimas paveiks interneto svetainių reitingavimą. Aiškinama, kaip Google, naudodama interneto nuorodų grafiką, apskaičiuos nuorodų atstumus tarp autoritetingų svetainių ir spam‘inių.

Iš esmės, Google kuria Jūsų nuorodų žemėlapį ir ieškos trumpiausio kelio į nepageidaujamą spam‘inę svetainę.

Tad Jūsų nuorodų žemėlapis turi būti sudarytas iš labiausiai autoritetingų bei patikimų domenų, turinčių greičiausią būdą grįžti į Jūsų svetainę.

Tad dabar svarbiausia ne kiekybė, o kokybė. Jeigu Jūsų tinklalapyje yra daugybė nuorodų, dar nereiškia, kad jos turi autoritetą.

Šis programos atnaujinimas suteikia šansą mažesnėms svetainėms įgyti pranašumą prieš didžiąsias.

Pavyzdžiui, jeigu esate maža svetainė, konkuruojanti su tokiai grandais, kaip Ebay ar Amazon, SEO optimizavimas suteiks Jums realų šansą pakilti už juos aukščiau. Tai įvyks, jeigu Jūsų nuorodų žemėlapis susidės iš daugiau nišinių patikimų svetainių, nei didžiųjų įmonių nuorodų žemėlapiai.

Šio atnaujinimo tikslas – sumažinti spam‘ines svetaines, besisiejančias tarpusavyje.

Tačiau tai tik vienas iš reitingavimo sudedamųjų dalių. Google šiai dienai naudoja daugiau kaip 200 skirtingų veiksnių, vertindama tinklalapio reitingą.

Aukšto Jūsų svetainės reitingo paslaptis – svarus turinio ir nuorodų autoritetas.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *